نگاهی به عملكرد صبای قم در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش روز شنبه ایرنا، این تیم در 10 بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر با كسب 3پیروزی ،4 تساوی و سه شكست ، 13 امتیاز به اندوخته های خود در نیم فصل اول اضافه كرده است.

صبا ، در نیم فصل اول در 17 بازی خود 29 امتیاز كسب كرد و هم اكنون با 42 امتیاز در رده پنجم لیگ برتر قرار گرفته است.

این تیم ، در 10 بازی انجام شده خود در نیم فصل دوم سه پیروزی را مقابل تیم های سپاهان اصفهان ، مس سرچشمه كرمان و راه آهن شهرری به دست آورد. همچنین در مقابل تراكتور سازی تبریز ، سایپای البرز ، شاهین بوشهر و پرسپولیس تهران به چهار تساوی رسید،اما در مقابل سه تیم ملوان انزلی ، فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان كه هر سه شكست در خارج از خانه سه باخت را تحمل كرد.

درخشان ترین نتیجه صبا در نیم فصل دوم ، به بازی هفته نوزدهم این تیم مقابل سپاهان در اصفهان بر می گردد كه در آن بازی صبا میزبان خود را كه هم اكنون صدر نشین لیگ برتر است با نتیجه دو بر یك شكست داد.

صبا در بازی های نیم فصل دوم 13 بار موفق به گلزنی شد و هم چنین 14 بار دروازه این تیم توسط بازیكنان حریف باز شده است.

این آمار در حالی رقم خورده است كه صبا در ده بازی ابتدایی خود در نیم فصل اول 19 امتیاز را كسب كرده بود و هم اكنون در فاصله 7 هفته به پایان بازی های لیگ برتر آخرین شانس ها را در پی كسب سهمیه آسیایی بازی های لیگ قهرمانان آسیا دنبال می كند.

صبا در ادامه یازدهمین لیگ برتر فوتبال ایران در خانه خود ، پذیرای نفت آبادان ، نفت تهران ومس كرمان خواهد بود و در خارج از خانه نیز به مصاف شهرداری تبریز،استقلال تهران ، داماش گیلان و فجر سپاسی شیراز خواهد رفت.

صبا كه هم اكنون با كسب 42 امتیاز در رده پنجم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد به منظور كسب سهمیه آسیایی نیاز به كسب حداكثر امتیازات در 7 بازی آینده خود دارد.

تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و هشتم از رقابت های لیگ برتر امروز شنبه میهمان شهرداری تبریز خواهد بود.

ك/47408 / 556





:: برچسب‌ها: خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: